قیمت تور گوانجو

بازدید از شهر گوانجو اغلب برای بازدید از نمایشگاههای تجاری و صنعتی این شهر میباشد.در طول سال تورهای  نمایشگاههای مختلفی به شهر گوانجو چین وجود دارد، تورهایی  همچون تور نمایشگاه تخصصی صنعت چرم گوانجو، تور نمایشگاه صنعت ساختمان گوانجو، تور نمایشگاه صنایع نوری گوانجو، تور نمایشگاه تخصصی صنعت کفش گوانجو، تور نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک گوانجو، تور نمایشگاه گوانجو (China Import And Export) که تمامی صنایع را در خود دارد و هر ساله در دو دوره 6 ماهه اوایل بهار و اوایل پاییز در 3 فاز جداگانه برگزار میشود.  

 در ایام مختلف سال قیمت تور گوانجو متفاوت است و دلیل آن نیز کاملا مشخص است، قیمت تابعیست از میزان عرضه و تقاضا، در ایام مختلف سال میزان عرضه و تقاضا برای بازدید از نمایشگاه ههای مختلف شهر گوانجو چین متفاوت است. در نمایشگاههای تخصصی که مربوط به یک صنف خاص میباشد طبیعتا میزان عرضه بیش از تقاضا و یا هم راسستا با آن میباشد و به همین دلیل قیمت تور گوانجو برای این نمایشگاهها نسبتا قیمت مناسب و پایینی است.  شما برای یک تور گوانجو در نمایشگاههای تخصصی که مانند نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک  Chinaplas زیاد همه گیر نمی باشد قیمتی در حدود 4 تا 5 میلیون تومان با توجه به درجه و کیفیت هتل برای 5 الی 7 روز اقامت پرداخت خواهید کرد. متقاضیان بازدید از نمایشگاه کانتون فیر گوانجو بعلت تقاضای بالای بازدید از این نمایشگاه که در اثر تنوع زیاد محصولات این نمایشگاه ایجاد شده قطعا باید برای ثبت نام در تور گوانجو حداقل 2 ماه زودتر اقدام کنند تا موفق به ثبت نام تور گوانجو با قیمت مناسب بشوند. قیمت تور گوانجو در ایام نمایشگاه کانتون فیر افزایش چشمیگیری می یابد که از دلایل قابل توجه آن میتوان به افزایش قیمت هتلها و پروازها اشاره کرد.

مسافرینی که ثبت نام تور گوانجو را به روزهای آخر وامی گذارند ممکن است علاوه بر پرداخت مبالغ بیشتر با مشکل عدم صدور ویزا در زمان مناسب و از دست دادن پرواز مواجه شوند که این امر ضرر و زیان هنگفتی را به این مسافرین وارد میکند.

به تجار، بازرگانان و تولیدکنندگانی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند پیشنهاد میشود که جهت جلوگیری از اتلاف وقت و تمرکز کامل به بازدید از نمایشگاه و انجام فعالیت تجاری موردنظرشان سعی کنند تا در غالب یک تور کامل به بازدید از نمایشگاه گوانجو بپردازند، زیرا مجریان تخصصی تور نمایشگاه گوانجو که با کمی تحقیق میتوانید آنها را بیابید تمامی موارد مورد نیاز شما را از قبل پیش بینی کرده اند و طی سالهای گذشته با تجربیات زیادی که در اجرای تورهای نمایشگاهی کسب کرده اند، از نزدیک با نگرانیهای شما آشنا هستند و زمینه سفری امن و ایمن را برای شما فراهم خواهد کرد.

قیمت تور گوانجو : مسافرینی که قصد بازدید از نمایشگاه گوانجو 119 چین را دارند درصورتی که علاقمند باشند در قالب یک تور کامل به بازدید از این نمایشگاه بپردازند با توجه به فاز نمایشگاه مدت اقامت و کیفیت و درجه هتل قیمتی بین 5 الی 8 میلیون تومان را باید برای تور گوانجو در نظر داشته باشند .

رضا باقرزاده

کارشناس ارشد مدیریت جهانگردی

دانشگاه علامه طباطبایی