آکواریوم پاتایا

دنیای زیر آب پاتایا (Underwater World Pattaya)، یکی از جاذبه های مهم تور پاتایا برای بازدید از جاذبه های متنوع است. در این مقاله شما را بیشت  با این جاذبه آشنا خواهیم کرد.  

دنیای زیر آب پاتایا  2500 موجود دریایی را برای بازدید دارد. این چند هزار جاندار از بیش از 200 گونه مختلف تشکیل شده‌اند و از آب‌های منطقه و دیگر نقاط دنیا جمع‌آوری شده‌اند. در تور پاتایا در این آکواریوم می‌توانید کوسه‌ها، سمورهای دریایی، سفره ماهی‌ها و گونه‌ای نادر از سفر ماهی با نام Shovelnose Ray را مشاهده نمایید. سفر شما در این آکواریوم در تور تایلند با استخر لمس کردن شروع می‌شود؛ جایی که شما می‌توانید پوست کوسه‌های بامبو، خیارهای دریایی، لاکپشت‌ها، سفره ماهی خال‌خال آبی، ستاره دریایی و لابسترها را لمس نمایید. اگر تور پاتایا برای شما یک سفر خانوادگی باشد، به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آکواریو پاتایا بروید چرا که هم شکا و هم خانواده‌تان را سرگرم خواهد کرد.

در تور پاتایا در این جا می‌توانید از تماشای غذا دادن به جانداران لذت برده و در مسیری 100 متری در تونلی شیشه‌ای در حالی که جانداران مختلف بالای سر شما و در اطراف شنا می‌کنند قدم بزنید. در این آکواریوم فرصت می‌کنید در تور تایلند به اعماق اقیانوس‌های دنیا بروید و شگفت‌زده خواهید شد وقتی متوجه شوید در یک ساعت زمان بازدید مفرح شما را بسیار خواهد نمود.