نمایشگاه گوانگجو چین Canton Fair 119 فروردین و اردیبهشت 1395

نمایشگاه گوانگجو چین با نام   Canton Fair, China Import & Export از سال 1957 شروع به کار کرده است. این نمایشگاه هر 6 ماه یک بار در 3 فاز 5 روز برگزار میشود .

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه که از نظر تنوع محصولات در جهان بی نظیر میباشد، از ماهها قبل جهت حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی میکنند. تجار،  بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی نیز از دیر باز در این نمایشگاه حضور داشته اند بطوری که طی سالهای اخیر در هر دوره از نمایشگاه نزدیک به 6 الی 8 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کرده اند. 

 

از آنجایی که اغلب ایرانیان حاضر در نمایشگاه گوانگجو چین بعنوان  بازدیدکننده به این نمایشگاه می آیند بهتر است که بعلت محدودیت در تعداد پروازهای موجود بویژه پروازهای مستقیم، مسافرین حداقل 2 ماه قبل از نمایشگاه اقدام به تحقیق در مورد انتخاب یک تور نمایشگاه گوانگجو مناسب از هر لحاظ بنمایند و بموقع در این تور ثبت نام کنند تا بعلت تاخیر و دیرکرد در این امر مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر و همچنین مخاطرات احتمالی در اخذ ویزا و سایر موارد پیش بینی نشده نشوند.

نمایشگاه گوانگجو چین در بهار همواره بهترین گزینه برای بازرگانان و سایر بازدید کننده ها میباشد زیرا اولین نمایشگاه در ابتدای هر سال میلادی میباشد و به همین خاطر غرفه داران آخرین نوآوریهای خود را در این نمایشگاه معرفی میکنند.


رضا باقرزاده

کارشناس ارشد مدیریت جهانگردی