ساخت شهربازی در چین توسط کمپانی فراری

کمپانی اتومبیل فراری تفاهم‌نامه‌ای برای ساخت شهربازی در کشور چین امضا کرد. شرکت فراری علاوه بر حضور در مسابقه‌های اتومبیلرانی و ساخت اتومبیل های لوکس ، در زمینه ساخت شهربازی‌هائی موضوعی در کشورهای مختلف جهان نیز فعال است.

فراری نخستین شهربازی خود را در سال ۲۰۱۰ درکشور دبی افتتاح کرده بود. طبق اعلام شرکت و برنامه‌ریزی انجام شده،  مورد دوم در سال جاری به همراه هتلی به شکل خودرو فرمول ۱ دراسپانیا افتتاح خواهد شد و سومین مورد در کشور چین ساخته خواهد شد. در این مقاله جزئیات بیشتری از این تفاهم نامه خواهیم پرداخت . 

 

شرکت فراری به تازگی تفاهم‌نامه‌ای را با گروه خودروسازیBAIC  امضا کرده که موضوع اصلی آن ساخت پارکی در نزدیکی یکی از شهرهای اصلی چین است و البته جای تعجبی نخواهد داشت که این پارک به بزرگ‌ترین و خاص‌ترین پروژه فراری تبدیل شودچون تمام پروژه‌هایی که چین در ساخت آن‌ها مشارکت دارد، پروژه های بزرگ محسوب می شوند . این پروژه ، نقطه ی عطفی در صنعت گردشگری چین خواهد بود که می تواند گردشگران زیادی را با تور چین به این کشور جذب کند.

در حدود شش سال قبل نیز شرکت فراری نخستین شهربازی خود را در دبی افتتاح کرد، که در آن زمان شکل ترن‌های هوائی به صورت خودروهای فرمول یک فراری سروصدای بسیاری به پا کرده بود. گفتنی است شرکت فراری هیچ شبهه‌ای در مورد ساخت پرزرق و برق این پارک ندارد. برای مثال، در 

دنیای فراری فعلی دنیایی در ابعاد کوچک را می‌توان مشاهده کرد. البته سریع‌ترین ترن هوائی دنیا به شکل خودروهای فرمول یک نیز جز جدایی‌ناپذیر این پارک خواهد بود. از طرفی، احداث این پارک‌ها برای شرکت فراری بسیار سودمند است، زیرا سال گذشته این شرکت توانست به دلیل پارک خود در دبی و مراکزی مانند مرکز سرپوشیده اسکی دبی و حتی برج خلیفه عنوان بهترین جاذبه توریستی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. این یک فرصت مناسب برای کشور چین محسوب می شود زیرا می تواند بهترین جاذبه تور ارزان چین خود را با همکاری فراری بسازد.

در مقاله هایی دیگر به معرفی امکانات تفریحی بیشتری از چین خواهیم پرداخت .