نمایشگاه گوانجو یک فرصت پر بازده

نمایشگاه گوانجو در چین یکی از رویدادهای بین المللی در جهان می باشد و تاجران و بازرگانان و حتی تولید کنندگان را از نقاط مختلف جهان به این رویداد می کشاند. 

 

این نمایشگاه از سال 1957 هر سال دوبار در فصل  بهار و قصل  پاییز برگزار می گردد . این نمایشگاه دارای  تئوع گسترده ای از شرکت ها و تولید کنندگانی است که محصولات خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه هر ساله تجار و بازرگانان زیادی را  گرد هم جمع می کند و میلیارد ها دلار معاملات تجاری را رقم خواهد زد.

 مذاکره مستقیم و بدون درگیری با دلال ها ویژگی بارز این نمایشگاه می باشد که به شما توصیه می کنیم با تور نمایشگاه گوانجو به بازدید آن بروید. 

امکان دسترسی به اطلاعات شرکت کنندگان در این رویداد وجود دارد که در کنار آشنایی به تولید کنندگان و محصولات جدید  شرکت در نمایشگاه گوانجو , فرصت بسیار عالی برای  تجار و بازرگانان می باشد.

با افتتاح سااختمان های جدید و افتتاح نمایشگاه درمحل اصلی برگزاری نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی Pazhou باعث بزرگ شدن این نمایشگاه شده و یک, سایت قدیمی در داخل نمایشگاه گوانجو بود که  تعطیل شد و تمامل مراحل نمایشگاه به سایت اصلی Pazhou  که خارج از شهر می باشد ، منتقل شد.