جاذبه های پاتایا

در تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. . جاذبه های پاتایا فقط به تفریحات ساحلی محدود نشده و جاذبه‌های مدرن و تاریخی هم دارد  که در این مقاله به معرفی تعدادی آنها پرداخته ایم. 

 

هنر در بهشت یکی از برجسته ترین جاذبه های تور پاتایا برای بازدید است. اگر به دنبال محلی خوب برای گرفتن عکس های جالب و سلفی هستید، منطقه هنر بهشتی (Art in Paradise) گزینه مطلوبی به شمار می رود که در آن تصاویر سه بعدی مختلفی از جمله دایناسورها، آبشارها، موجودات تخیلی و جانورانی مانند فیل  برای بازدید وجود دارد.

جزیره کولان (KoLan)، یکی از بهترین جاذبه های تور پاتایا برای رسیدن به این جزیره باید مسیر دریایی ۷ کیلومتری را طی کرده و به آن برسید. در این جزیره 5 ساحل زیبا وجود داشته و همچنین انواع بازی ها و تفریحات دریایی مانند قایق هایی با طراحی جالب و به شکل موز وجود دارد. قایق های مسافری به مقصد این جزیره معمولا از منطقه (Bali Hai pier) پاتایا حرکت کرده و با اخذ کرایه30 بات و طی زمان 45 دقیقه برای مدت 5 بار در طول روز به این جزیره سفر می کنند.

مزرعه بزرگ یا (Greta Farm) جاذبه ای جالب در پاتایا محسوب می شوند که به طور خاص برای کودکان جالب بوده و انواع حیوانات اهلی مانند بزها، گاوها و اسب ها را می توان ستاره های این نمایش محسوب کرد