وضعیت آب و هوای پاتایا

آب و هوای پاتایا از مهمترین چیزهایی است که باید سفر توریستی خود را با آن هماهنگ کنید. با نداشتن اطلاعات در مورد وضعیت اب و هوای شهر ساحلی پاتایا کیفیت سفر شما به شدت پایین می‌آید. 


فصل سرد در این شهر از ماه نوامبر آغاز شده و تا فوریه ادامه پیدا خواهد کرد. در این فصل هوا آن‌چنان سر نخواهد و اصطلاح خنک برای این آب و هوا بسیار مناسب است. دراین فصل بارش باران بسیار کم شده و گرما اما نه خیلی داغ است. بالاترین درجه دما در این ماه‎‌ها 31 درجه سانتیگراد و پایین‌ترین درجه آن21 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. در این زمان شهر پاتایا میزبان گردشگران بیشتری است. بهترین زمان سفر با تور پاتایا می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

ماه‌های آوریل و مه فصل گرم پاتایا را تشکیل می‌دهند. بیشترین دما در این ماه‌ها 33 درجه سانتی‌گراد و کمترین دما در شهر پاتایا بین 25 تا 27 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. این فصل سوزان و گرم که ناخوشایند می‌باشد و برای افرادی که زیاد گرما علاقه دارند، مناسب نیست. نسیم دریا، به خنک شدن هوا کمک کرده اما با این حال، رطوبت بسیار بالا خواهد رفت. در این زمان، میزان بارش بسیار کم شده و بیشتر در اواخر ماه‌های مه و آوریل بارش باران افزایش پیدا خواهد کرد. 

منبع : آب و هوای پاتایا